Puisi Dalam Hujan

480173_10200769108608009_1423800462_nSandakan hujan,
Aku taip puisi dalam hujan,
Hampir 50 barisan,
Tapi facebook memang punya kejahatan,
Semua baris hilang ditelan,

Rupanya itu puisi aku dan Tuhan,
Kepadanya aku pasrahkan,

Dalam facebook ada setan,
Yang membisikkan permusuhan,
Di kalangan orang beriman,

Aku sakit hati tahap gaban,
Rasa nak terbang ke awan,
Macam superman,

Puisi spontan aku hilang tidak berkesan,
Ada korang perasan!

Sempat demklamasi depan Abu Amru Radzi Othman.

Puisi Riduan, dari Skuad Iman dan Pertubuhan Ilmuan.

Tinggalkan Jawapan

